Výměny/vratky/reklamace

Nejsi spokojená s produktem od GDESS?

To nás opravdu mrzí, protože naším cílem je, aby každý kousek splnil tvá očekávání a přinesl ti radost z nošení. Dbáme na kvalitu a pečlivé zpracování, ale víme, že občas může dojít k chybě. Každá zpětná vazba nám pomáhá posunout se blíž k dokonalosti. Tvá spokojenost je pro nás klíčová, a proto neváhej, ozvi se nám a společně to vyřešíme! Jsme tu pro tebe a tvůj dokonalý zážitek s GDESS. 


Jak tuto situaci řešit?


VÝMĚNA nebo VRÁCENÍ V RÁMCI 14DENNÍ LHŮTY

Chápeme, že i přesto, jak pečlivě volíš každý kousek, nemusí občas všechno sedět podle představ. Proto máš v souladu se zákonem 14 dní na to, abys produkt vrátila nebo vyměnila – a to bez udání důvodu. Stačí vyplnit formulář, a my ti pošleme podrobné instrukce k hladkému vrácení. Prosíme, aby vrácené zboží bylo nenošené, neprané a ve stavu vhodném k dalšímu prodeji – stejně dokonalé, jako když jsi ho od nás obdržela.

Pokud chceš zboží vrátit nebo vyměnit, vyplň formulář:

REKLAMACE

Pokud se v průběhu užívání objevila jakákoliv vada, můžeš zboží reklamovat v rámci zákonné lhůty.

Prosíme tě, aby bylo zboží předané k reklamaci čisté a vyprané, aby mohlo projít důkladným posouzením.

Udržitelná volba s GDESS:

Během nošení se může stát, že dojde k drobnému poškození, jako je třeba povolený šev. Reklamace je samozřejmě jednou z možností, ale rádi bychom ti nabídli alternativní cestu, která je rychlejší, praktičtější a především šetrnější k přírodě.

Máš-li možnost, obrať se na místní krejčovou nebo požádej někoho blízkého, kdo si s menší opravou snadno poradí. Taková oprava nejen prodlouží životnost tvého oblíbeného kousku, ale podpoří i udržitelnější přístup k módě.

Stačí nám poslat fotku opraveného oblečení a potvrzení o opravě na email: obchod@gdess.cz – obratem ti jako poděkování za tvůj přístup zašleme kupón s 10% slevou na příští nákup.

Volba je na tobě – GDESS podporuje tvoje kroky k udržitelnosti!